Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Sussi - 18 mars 2013 00:24

Jobbade 7-21 idag. Runt 12 tiden ringde pappa till dom små, jag tryckte bort det samtalet för jag var upptagen. Skickade sms att jag ringer snart. Fick till svar att han ringer mej sen. Är på akuten med m. Jag behövde inte vara orolig. Ringer genast upp när jag får meddelande . M hade fått feberkramp :(. Hon hade bara rasat i golvet och börjat krampa.Pappan blev hysterisk och börja skrika . Vilket leder till att S börjar skrika och bli hysterisk. Ett par grannar kommer och ringer på hans dörr och frågar vad som händer. Han säljer att min dotter ligger och skakar på golvet. Dom rusar in ser M ligga på golvet. Öppnar balkongdörren och säljer att hon har feberkramp. Dom är 2 pensionerade läkare. Farbrorn kör upp pappa och M på akuten. S ville stanna hos grannen. Min stora dotter får lite panik när jag säjer att S är hos nån okänding. Hon fixar skjuts och hämtar S. Men S hade haft det bra med grannarna. M fick komma hem från akuten efter 4 timmar. Proverna var bra. Som tur är så är jag ledig idag. Pappa behöver inte vabba. Nu är dom hos mej. Sover så gott i min säng. M hade 38,7 när jag kom hem. Nu har hon 37,3. Hoppas hon är pigg i morgon.

Nä sängtime för mej nu.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards